Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Тема 5. Бюджет. Суть і зміст державних фінансів. Державні доходи, державні видатки. Соціально-економічна суть і функції бюджету держави. Структура бюджетної системи й принципи бюджетного устрою. Бюджетна класифікація, бюджетний процес. Суть і склад доходів державного бюджету. Суть і склад видатків державного бюджету. Форми й методи державного фінансування. Бюджетний дефіцит. Концептуальні підходи до формування державного бюджету в умовах ринкової економіки.

Дізнаємось

Суть, функції, передумови функціонування державних фінансів; склад, структуру, методи та джерела формування державних доходів; соціально-економічне призначення, склад, напрями здійснення державних видатків; суть, функції державного бюджету, джерела доходів державного бюджету, напрями використання бюджетного фонду; базові поняття: бюджетна система, бюджетний устрій, бюджетна класифікація, бюджетне планування і прогнозування, виконання бюджету, бюджетний дефіцит та причини його виникнення; суть бюджетних трансфертів, доходів від операцій з капіталом, податкових надходжень, цільових державних фондів.

Навчимось

Рознести вказані джерела до державних доходів і державних видатків; розмежувати доходи і видатки між ланками бюджетної системи; визначати структуру бюджетної системи і принципи побудови бюджетного устрою, форми мобілізації доходів державного бюджету, об’єктивні передумови та соціально-економічні наслідки бюджетного дефіциту; групувати видатки бюджету за різними ознаками.

Навички

  • Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
  • Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
3
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
4
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
5
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
6
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
7
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
8
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
9
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
10
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
11
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;