Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Тема 7. Державний кредит і державний борг. Спеціальні цільові фонди держави. Суть, поняття та форми державного кредиту. Суть і класифікація державних позик. Державний борг і способи коригування позикової політики. Соціально-економічна суть цільових державних фондів. Класифікація цільових загальнодержавних фондів.

Дізнаємось

Суть і соціально-економічні передумови виникнення державного кредиту; форми державного кредиту; види державного боргу і методи його фінансування.

Навчимось

Розрізняти види державного боргу; визначати способи коригування державної позикової політики. Класифікувати цільові державні фонди за різними ознаками.

Навички

  • Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
  • Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
3
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
4
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
5
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
6
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
7
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
8
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
9
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
10
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
11
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;