Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Семінар №3 по темам 8-9

Дізнаємось

Про розвиток європейської та світової культури у 14 - 20 ст.

Навчимось

Визначати характерні риси художніх напрямів та стилів 14-20 ст.

Навички

  • Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
  • Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
2
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
3
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
4
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
5
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
6
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
7
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
8
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
9
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
10
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
11
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
12
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
13
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
14
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
15
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
16
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
17
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
18
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
19
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
20
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60