Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Розділ 4. Держави Центрально-Східної Європи. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 р. Ю.Пілсудський. Чехословацька республіка. Т.Масарик.

Дізнаємось

Про особливості та перспективи соціально-економічного, політичного розвитку у двадцятих роках 20-го століття в країнах Польща та Чехія.

Навчимось

Аналізувати та характеризувати основні історичні факти та події пов’язане з розвитком даного періоду Польщі та Чехії.

Навички

  • Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
3
4
5
6
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
7
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
8
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
9
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
10
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
11
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
12
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
13
14
15
16
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
17
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
18
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
19
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
20
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
21
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
22
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
23
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
24
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
25
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
26
27
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
28
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60