Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Особливості розвитку Великої Британії та Франції в 1920–1930-ті рр.

Дізнаємось

які соціально-економічні проблеми стояли перед Великою Британією та Францією після Першої світової війни;
як розвивалися політичні системи цих країн у 1920–1930-х роках;

Навчимось

аналізувати причини нестабільності у Франції та Великій Британії;
порівнювати політичні курси обох країн;

Навички

  • Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
3
4
5
6
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
7
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
8
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
9
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
10
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
11
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
12
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
13
14
15
16
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
17
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
18
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
19
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
20
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
21
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
22
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
23
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
24
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
25
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
26
27
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
28
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60