Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Розділ 2. Облаштування повоєнного світу. «14 пунктів» В. Вілсона. Паризька мирна конференція. Українське та російське питання на Паризькій конференції. Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори з союзниками Німеччини. Вашингтонська конференція.

Дізнаємось

Головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй.

Навчимось

Встановлювати причинно-наслідкові зв'язки історичних подій та процесів.

Навички

  • Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
3
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
4
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
5
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
6
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
7
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
8
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
9
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
10
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
11
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
12
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
13
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
14
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
15
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
16
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
17
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
18
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
19
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
20
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
21
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
22
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
23
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
24
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
25
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
26
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
27
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
28
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
29
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
30
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
31
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
32
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
33
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
34
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
35
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
36
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
37
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
38
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
39
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
40
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
1 семінарські заняття
1
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
3
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
4
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
5
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
6
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
7
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
1 практичні заняття
1
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
3
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
4
5
6
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60