Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Тема 8. Стратегія ціноутворення в умовах ринку. Політика цін підприємства є основою для розробки його стратегії ціноутворення. Цінові стратегії є частиною загальної стратегії розвитку підприємства. Цінові стратегії: стратегія високих, середніх, низьких цін, стратегія цільових, льготних цін, стратегія «зв’язаного» ціноутворення, стратегія «слідування за лідером». Етапи розробки цінової політики та цінової стратегії: збір вихідної інформації, стратегічний аналіз, формування стратегії. Заходи, які

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
4 практичні заняття
1
2
3
4
5