Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 250
Loading...

Тема: Встановлення цілей, планування, організація та контроль як основні функції менеджменту.

Дізнаємось

Про основні принципи та ознаки планування;організацію як функцію управління; сутність контролю.

Навчимось

Застосовувати методологію стратегічного планування.Вибирати таку організаційну структуру, яка відповідає стратегічним планам і забезпечує їй ефективну взаємодію з навколишнім середовищем і досягнення намічених цілей. Визначати сутність контролю та його сенс.

Навички

  • Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
  • Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
  • Д11. Проектувати, організовувати, контролювати функціонування обладнання пов’язаного з організацією дорожнього руху;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
2
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
3
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
Д11. Проектувати, організовувати, контролювати функціонування обладнання пов’язаного з організацією дорожнього руху;
4
Д1. Використовувати мовні навички зі співбесідником щодо історичних місць і подій в Україні, стану розвитку української культури та на професійні теми з транспортних технологій;
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
5
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
6
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
7
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
8
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
9
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
10
Д2. Використовувати філософські знання та іх методологію для вивчення інших дисциплін і прогнозування розвитку політичних, економічних, культурних, соціальних і виробничих процесів;
Д3. Володіти теоретичними та практичними навичками фундаментальних, точних та спеціальних дисциплін;
11
12
13
14
15
6 практичні заняття
1
2
3
4
5